Lumea Veveritei

miercuri, februarie 09, 2011

Kitu...

Eu am o  pisicuta , numita Kitu , v-am  mai  povestit  de el , dar acum  a crescut excesiv . Are 10 kg si cand alearga prin  casa , zici  ca este un adevarat cutremur , sau incepe un  al 3-lea razboi mondial.Intr-o zi  , in timp ce bunica calca, a dat joaca in kitu! Si a inceput sa alerge asa ca ultimul prostanac , prin casa : sa sara pe canapea , sa miste covorul , nu il mai puteam  opri ! Era in culmea fericirii! sa urcat langa tv , aproape ca era sa cada tv , noroc ca l-am  tinut , altfel  facea o  mare paguba! Si  din  alergarea lui , a dat joc  niste camasi  de ale tatei abea calcate de mamaie! Scandal! cand  a vazut bunica`mea asta a inceput sa alerge spre  kitu sa-l  sperie , iar kitu  de frica a luat-o  la fuga infigandu-se in prima usa ! A fost  foarte amuzant! ca de  la viteza lui  chiar sa lovit , si  a  aterizat in cur! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu