Lumea Veveritei

duminică, martie 06, 2011

Pufuletii.

Mie imi plac foarte mult pufuletii.Mai ales pufuletii aia care ti se topesc in gura.Nu vreau sa fac reclama, dar preferatii mei , sunt pufuletii Gusto, care ii mananc la scoala.Si mai imi plac pufuletii Veverita pofticioasa.[vedeti...dupa porecla mea...]Oricum..cand eram mica, eram pur si  simplu obsedata dupa pufuletii Gusto cu surprize.Dar acum nu mai mi se par chiar asa de interesanti.Odata, imi aduc aminte, am primit 2 jucarii intr-o punga.Si credeam ca am vedenii, sau ca este a 2 punga mancata si nu mi-am dat seama cand  am mancat-o pe prima.
Am aflat de pufuletii Veverita pofticioasa de la mama, cand a venit cu o punga acasa.Si din ziua aia, mancam la pufuleti din astia in continu.Acum parca nu mai  mananc asa multi , dar in pauzele cand mor de foame, sunt cea mai buna alegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu