Lumea Veveritei

sâmbătă, ianuarie 22, 2011

Cainii si Pisicile..

Mereu  m-am  intrebat de ce pisicile si  caini  nu  s-au  inteles bine niciodata. Cateva  exemplare { caini  si  pisici }  au  trait   impreuna  foarte bine , dar mai  multe  exemplare nu  au  putut  supravietui  impreuna . Bineinteles ca si  eu  am  avut  caini  si  pisici ... Cand eram  mai mica  am  avut o  pisicuta Tommy ..  El  traia  cu  ceilalti  2 caini  ai mei . Tommy  era un  pisic  foarte curajos ,   se descurca  in  orice posnaie  pe care o facea .  Cand  am  plecat in  tabara , mama mea  l-a  adus  la  apartament  si  i-a  facut  baie .. Eu  l-am  gasit pe Tommy  langa casa  mea,  prins  de o  haita de catei  ,  foarte rai ,  dintre care se afla  si  cainele  meu , numit Breazu  , care niciodata nu  a putut  suporta pe nimeni , decat pe el . De 2 ori  , saracutu Tommy  a suferit  batai  de la Breazu  , dar niciodata nu  a  avut o preoblema cu  asta. A trait si  a iertat pe oricine . Era un pisoi curajos , ca Batman ... Dar din  pacate, nu m-am putut  bucura f mult  de el  ,  deoarece ,  nu  l-am  mai  gasit . Parintii mei  imi  spun ca a disparut , dar eu  cred  ca un muncitor ( casa mea era in constructie ) mi l-a  luat ..
Momentan  am o  pisica , la apartament Kitu  , care depaseste 10 kg ,  si  cei  doi  caini  ai  mei Breazu  si  Picky . Tommy  este cel  micut , iar  Breazu  este cainele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu