Lumea Veveritei

vineri, ianuarie 28, 2011

Un gand. [1]

Maine este sambata , prima zi din  vacanta semestriala.nici  macar nu  o  sa-mi  fac griji . O saptamana  fara nici  pic de teme, o fericire pt mine. Ce ma bucur !Maine ma duc la rucar , cu  scoala , la  basket.. N-am  emotii  pt ca stiu ca scoala  noastra-i  cea mai  tare, si  o sa-i  batem. Deja mi-am  invatat coechipierele  sa muste,  dar mie frica de ceva...  Sper ca echipamentul care o  sa ni-l dea anul acesta , sa nu  fie  chiar asa de mare  ca cel de data  trecuta. Pt ca data trecuta , am  avut  o bluza , de iti  venea sa plangi .. Cand alergai  iti  falfaia  bluza pe tine .. si  eventual  iti  iesea capul pe maneca. Acum  trebuie sa ma  apuc de bagajel , pt ca trebuie sa bag cate ceva pe acolo ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu