Lumea Veveritei

sâmbătă, aprilie 09, 2011

De mult...

De mult n-am mai vorbit cu voi , asa de la blog , la cititor.. si sincer  mi s-a facut dor.N-am mai scris pe blog ,pt ca am  avut multa treaba ,stiti voi ... scoala ,probleme, barfe inevitabile...Dar acum la ora asta tarzie ,m-am hotarat sa va spun ce-am mai facut in ultimile zile

  • Astazi  m-am trezit de dimineata , am deschis calculatorul, si am inceput sa ma imbrac pentru a merge la concursul de creativitate.Am fost la  poster , in echipa.Echipa mea a fost formata , din mine, Ciresica, si Diana.Am facut un ditamai posterul , dupa planul Ciresicii si a Dianei...Apoi am  mers  la Fotografie pentru ca a trebuit ca ne-a bagat dna.diriginta.Posterul a fost numit < Terra de azi,Terra de maine>.20 min  am  lasat-o pe Ciresica singura , sa se descurce, deoarece eu cu Diana am  fost intr-o alta sala pentru pune  fotografie...Apoi am mai  stat pe afara putin , in ciudata vantului care sufla cu putere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu