Lumea Veveritei

joi, aprilie 21, 2011

Mi-am reamintit..

Sunt mandra de mine ca am reusit sa tin  in picioare un blog , ca inca nu  m-am  plictisit de el , ca am  facut atatea vizualizari. Ca  am  avut  atatia  nervii degeaba, ca am  vrut sa-l sterg , ca  am  vrut sa  rup  calculatorul  ca nu  mai  stiam  ce sa mai  scriu  pe blog , bine ca  nici  acuma nu  prea stiu  ce sa scriu ,  dar mai  stau  si  mai trag  de timp, ca poate poate  imi  mai  vine o idee,  si  cand  imi  vine  si mie o  idee uit s-o  scriu  ca ma dau cu alte chestii .. uit sa  ma mai  uit si pe alte bloguri cu  toate ca stiu de ele , am  uitat.
M-am  plictisit de blogurile  care nu-mi  plac  , m-am  plictisit  sa ma chinui  o  zi  intreaga  sa  fac o postare  pt  blogmoney , dar ce conteaza ? rezist ... asta conteaza! 
Vreau sa-mi cer  scuze ca nu v-am  mai vorbit cu  voi  , ca nu  v-am  mai  plictisit cu povesti  despre tractoristii...sa mai  rad de anumite persoana , etc..
Acum  ca aproape  am  scapat  de scoala, mai  avem  putin  ... si  totusi ma  bucur dar nu  prea  pt  ca o  sa dam  tezele  care niciodata nu mi-au  placut si nu pot sa le inghit ....
Mai  avem  putin de trait cu  scoala... dar totusi  ne descurcam....
Deci inca  o data imi  pare rau  ca nu am  mai  scris pe blog...dar  va promit ca o sa scriu  imediat  ce o  sa am idei! voi doar  sa va uitati  in  fiecare zi  pe  my blog! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu