Lumea Veveritei

vineri, iunie 17, 2011

Iartama!

Cu toate ca blogul meu nu l-am  facut pentru  a ma scutii de a-mi luat vina in de pe umerii o sa incerc sa spun scurt pe fata totul.Pentru mine Eu ca fire asa de cum ma facut mami mea nu arat prea multa afectiune, nimanui . Nici prieteniilor foarte apropriati ,nici prietenului , nici celei mai bune prietene ale mele.Cum bine stiti  eu sunt o pierde vara.. dar o pierd  cu persoane dragi mie si  incerc cat de cat sa le arat iubire, afectiune.Ce vreau sa specific este ca chiar daca nu arat iubirea asta de care tot balmajesc eu aici  asta nu inseamna ca nu exista.Ba exista ,dar ori mie frica sa o arat ,ori nu stiu ...Ca sa nu va mai rapesc timp din lecturica voastra , vreau sa trec la subiect .
Imi cer scuze acum pe fata <IARTAMA>miha pentru ca am  fost prea rea si nu am ascultato niciodata cand a avut o problema, sau cand am  ascultato am fost cu gandul in alta parte.Iartama ca te-am lasat azi sa pleci asa, am o fost o mare tampita, ce tampita,idioata.
De azi inainte o sa  ma apuc de cele 10 reguli pentru a avea o  prietena buna , si  vreau sa imi da-ti sfaturi  pentru ca nu stiu daca o sa ma descurc bine sau nu .
Deci inca o data , mi de scuze  , cred ca o sa fac o postare numai cu iertari.

Si mai pe romaneste, afectiunea mea este defecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu