Lumea Veveritei

miercuri, iunie 22, 2011

Today[1]

Azi a fost penal.Am fost la Madamme Toussouds.E ca un fel de muzeu ,cu actori din ceara . Dar si oamenii care au inventat  , oamenii celebri in sport, etc .Toate domeniile.Si ca sa faca si ceva de fun , au facut un tunel scarry .In care erau pusi mai multi oamenii facuti sa te sperie.Oamenii  vi..Primul a primit un pumn de la mine pt ca m-am speriat de el , si al doilea , care statea cu gura cascata am inceput sa tip ca < Astuia ii pute gura> .L-am vazut si pe Vlad Tepes , care era in frunte la camera de toruturi.Apoi am ajuns la un restaurant aproape de hotel pentru ca incepuse sa ploua , dupa care m-am dus la hotel singura, deoarece am inceput sa ma descurc singurica prin Londra cu harta in mana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu