Lumea Veveritei

miercuri, martie 09, 2011

India...33 de milioane de zei si tot atatea arome.

 Se auzea sunetul înfundat al tubinelor, lumina era puternică şi,în agitaţia din jur, o voce zâmbitoare şi amabilă mă întreba ce prefer:pui  sau mâncare vegetală.Surâzând şi , somnoros, cer meniul cu legume, nu pentru că sunt vegetariană, ci pentru că simţeam că acela este momentul întâlnirii mele cu cea ce urmă să fie India.Primesc tavă, ridic staniolul de pe farfuria cu mâncare şi atunci la peste 10 mii de metri deasupra solului,la peste cinci mii de kilometri distanţă de Mumbai, oraşul în care urmă să aterizăm , m-am întâlnit cu mirosul marelui subcontinent şi gustul vechii civilizaţii.Erau legume fierte, mazăre, morcov, cartofii,linte, toate amestecate că într-un tablou impresionant şi cu un  miros tare de piper , ardei iute şi încă ceva...un iz care mi-a trezit somnul şi spiritul de aventură ,încă, parcă nemaavând să aterizăm ,  mă uit la părinţii mei , şi să le spun "Bun venit în India".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu